Despre noi
De peste 20 de ani, Magic Concepts a imbogatit campaniile de marketing din lumea intreaga, cu solutie media multisenzoriala. Magic Cube® este folosit in lume de majoritatea companiilor din topul Forbes 500, in branding, pentru lansari de produs dar si pentru campanii de comunicare interna.
In Romania, compania noastra – Concret Advertising – activeaza pe piata de promotionale din 2005, devenind unic distribuitor in Romania al produselor Magic Concepts in 2007.
Povestea Magic Cube®
Creat original ca instrument educativ in jurul anilor 1920, cubul a fost redescoperit in 1991 de catre un francez care a preluat ideea pentru advertising. El a creat cubul magic original hartie laminata aplicata cu precizie pe blocurile de plastic, pentru a crea acea miscare perpetua, unica si uimitoare, care atrage si incita mereu oamenii la joaca.
La scurt timp au fost dezvoltate si alte forme provenite din ideea cubului magic, cum ar fi diamantul magic, cilindrul magic… ajungandu-se dupa ani la o intreaga gama Magic Concepts®.
Efectul Magic
- Produsele Magic Concepts uimesc, provoaca si motiveaza prin interactivitate si prin placerea atingerii. Supriza placuta a descoperirii continutului da amploare mesajului transmis, facandu-l semnificativ mai usor de retinut. Studiile arata ca – atunci cand mainile sunt implicate in procesarea informatiei, sansele de reamintire a continutului se tripleaza iar viteza de reamintire se dubleaza.
- Mesajul transmis pe obiecte Magic Concepts au devine foarte vizibil, mai ales la locul de munca – in timpul sedintelor, al convorbirilor telefonice, al pauzelor de relaxare – cubul (si nu numai) ajunge inevitabil de pe birou in mainile oamenilor.
- Cu 200 de ani in urma specialistul elvetian in invatare Johan Heinrich Pestalozzi afirma ca: „Invatarea atinge eficienta maxima atunci cand se face cu capul, inima si mainile.”
Stiinta
- Pentru a intelege si a retine informatia, creierul trebuie sa proceseze subiectul in mod cognitiv, iar asta functioneaza cel mai bine cand invatarea este un proces amuzant, placut, starnind emotii si implicand experiente multi-senzoriale.
- O alta cale de a intelege puterea efectului Magic Concepts este cu ajutorul ilustratiilor Pilot-Autopilot model facute de Kahneman – castigator al premiului Nobel, ilustratii ce pot fi vazute in cartea „Decoded – The Science Behind Why we Buy”. Acestea arata felul in care mintea noastra proceseaza informatia in procesul deciziilor de cumparare. Acest model este folosit in comunicarea de brand si arata ca, pentru a procesa informatia mai eficient, comunicarea trebuie sa fie adresata in primul rand sistemului implicit de procesare: cel care este responsabil de perceptie, simtire si emotii. In acea parte a creierului responsabila cu acestea, se proceseaza 11 milioane de biti pe secunda, fata de numai 40 biti pe care partea explicita / constienta a creierului o poate procesa. Atunci cand informatia ajunge la aceasta parte a creierului, influenta asupra deciziilor si comportamentului este maxima.
- …Inima decide, creierul justifica…. (decizia)
- Deci pentru a castiga motivatia angajatilor sau pentru a-i face sa accepte un mesaj, trebuie sa le castigi mai intai inima. Magic Concepts este un instrument puternic in atingerea acestui scop. E destul sa privesti o persoana care se joaca pentru prima data cu un cub magic si vei intelege pe deplin aceasta afirmatie…
- Stim acum ca partea implicita a creierului este cea responsabila pentru emotii si asocieri, dar sti de asemenea ca este o parte in care invatarea se face incet, de aceea este importanta si intensitatea in timpul invatarii dar si repetitia.
Concret Advertising este distribuitorul in Romania al cuburilor magice originale Magic Concepts, alaturi de ceilalti distribuitori din intreaga lume:
Europa
Elvetia
Austria
Germania
Belgia
Franta
Italia
Luxemburg
Olanda
Polonia
Spania
Portugalia
Asia / Pacific
Australia
Noua Zeelanda
Iordania
America
SUA
Canada
Mexic
CONCRET ADVERTISING
Distribuitor exclusiv al cuburilor originale Magic Concepts© in Romania